נפש בריאה בגוף בריא

עפר גדנקן No Comments on נפש בריאה בגוף בריא

חברי מכבי שירותי בריאות בשכונת רמות השתתפו בערב מיוחד לקידום בריאות בנושא פעילות גופנית. במהלך הערב התקיימו הרצאות מקצועיות בשילוב פעילות מעשית, וזאת כחלק מפעילותה של מכבי לטובת העלאת מודעות ציבורית לשמירה על אורח חיים בריא. מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "מכבי ממשיכה ליזום ולהוביל פעילויות שמטרתן קידום בריאות ושיפור איכות החיים".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי שירותי בריאות ממשיכה בפעילות לקידום בריאות בקרב הקהילה. במסגרת זו, קיימה מכבי ערב מיוחד בנושא פעילות גופנית והדרכים הנכונות לבצע אותה. המשתתפים הביעו התעניינות בתוכן המקצועי והודו להנהלת מכבי על היוזמה החשובה, שמטרתה לשפר את איכות החיים ולהוביל להעלאת המודעות הציבורית לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

הערב המיוחד התקיים במרכז הרפואי של מכבי בשדרת מכבי בקניון רמות. הנוכחים השתתפו בהרצאתם של ד"ר איתן גלוסקין, מתמחה ברפואת משפחה, וכן של יוחאי סויסה פיזיותרפיסט מכבי בקרית יובל, שהקיפו את ההיבטים המקצועיים בפעילות גופנית נכונה. ההרצאות עסקו בחשיבות הפעילות הגופנית, כשהם מספקים את התשובות לשאלות נפוצות הנוגעות לפעילות.

מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "מכבי ממשיכה ליזום ולהוביל פעילויות שמטרתן קידום בריאות ושיפור איכות החיים. ערב זה מצטרף לשורת יוזמות מבורכות שאנו מקדמים לטובת התושבים, ולרבים אחרים שנקדם בעתיד. כארגון בריאות מוביל אנו מייחסים חשיבות רבה לפעילויות מסוג זה, התורמות לחיבור שלנו עם הקהילה ולהיבטים המניעתיים שחשוב מאד לקדם במקביל לשירותי הבריאות השוטפים שניתנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אני מודה למשתתפים שלקחו חלק בערב הזה ולצוות שמוביל את הפעילות לטובת החברים".



0 תגובות